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Gamification Mechanics Overview 5: Levels


[English version below - English subtitles available for the video]

¡Felicidades!, ¡Has llegado al quinto vídeo de la serie! Pero aún te queda mucho para ser un "gamification ninja"... Los niveles miden la progresión de tus usuarios. ¿A quién no le gusta saber lo bien que lo hace?

¿Quieres diseñar gamificación? Te ofrecemos una revisión (de final gamificado, por supuesto) de las mecánicas más utilizadas, basándonos en el Gamification Toolkit de Victor Manrique disponible en:


¡Disfruta!

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Avatars are player's instances within our gamified systems. No matter if they're are designed as a bunch of statistics or as a graphical representation... you have to take care of them!

Congratulations! You arrived to the fith video of this series! But you have a long way to go to become a "gamification ninja"... Levels measure players progression... Who doesn't wnat to know how good he/she perform? :D This overview (with gamified ending, of course) of the most used gamification mechanics is based on Victor Manrique’s Gamification Toolkit available at:


Enjoy it!